понеділок, 18 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 9-10


Цей модуль   мені допоміг зробити висновки щодо того, як учні можуть самоспрямовувати смебе у навчанні, про роль і місце у диференційованому навчанні.
Дуже важливим є той факт, що можна простими і цікавими формами можна залучити слабовстигаючих учнів до спрівпраці. Адже існує  багато  методик по  роботі з обдарованими дітями, а про дітей з особливими потребами - менше. Я прийшла до висновку, що диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках: зміст, процес, результат, середовище навчання. 
Компютерні технології  відіграють важливу роль у навчанні, але саме навчання залежить від правильно поставлених завдань вчителем та правильно визначених цілей

Немає коментарів:

Дописати коментар