понеділок, 18 листопада 2013 р.

Рефлексія модуля 7-8


Створення учнівських прикладів допомогли мені деталізувати очікування від вивчення теми та удосконалити методику навчання. Я зіткнулася з проблемами, які можуть виникнути у учнів при навчанні, проте я зможу допомогти учням у досягненні навчальних цілей при створенні ними робіт за допомогою компютера. 
Щодо оцінювання то я відкрила для себе багато нового, а також зрозуміла, що означає "оцінювання зосереджуване на потребах учня", адже саме яким чином створнена система оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес, залучити учнів до процесу оцінювання, змінить їх ставлення до навчання. 
Крім того, я ознайомилася з новоою формою роботи у тренінгах - педрадах. Я ознайомилася з формами оцінювання створених робіт. Досить добрим помічником була он-лайн бібліотека, в якій я навчилась працювати, знайшла для себе багато корисного. сподіваюся що всі набуті сьогодні знання полегшать мою роботу та роботу учнів

Немає коментарів:

Дописати коментар